The Ninja Story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Ninja Story

Word een super ninja of een gevaarlijke demoon
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Niks doen.

Ga naar beneden 
+3
Soraya
Céline
Dark
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Dark

Dark


Posts : 68
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Dark
Krachten(Max.2!): Vuur en Duisternis
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 10:37 am

'Mooi.'Zei hij. 'Hoe beter voor mij..'Zei hij lachend. Hij pakte Céline bij een arm en trok haar over zijn rug naar achter. Hij draaide zich meteen om en keek haar aan. Hij maakte een snee in haar arm met het zwaard. Hij stak dat wel. Hij hoorde iets in de verte. Gegaloppeer ! Zijn paard !. Hij kwam aan rennen en stond onder de kast. Hij keen naaar benden. 'Als ik zo vriendelijk mag zijn stel ik ook mijn paard even voor.'Zei hij. 'Daar benenden. 'Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Posts : 201
Join date : 12-05-09
Age : 29
Location : Ergens xD

Character Sheet
Naam: Céline
Krachten(Max.2!): Ze heeft de vlam van de natuur en kan van mens naar ninja veranderen
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 10:38 am

Céline schrok en zag daarna zijn paard."oke jij jou paard en ik ook" ze floot.
Opeens kwam Witnait hinnikent aanlopen en steigerde.Ze stond ook onder de kast.
Céline trok haar los en sprong op Witnait.Witnait hinnikte en rende rond de kast.
Ze snoof en steigerde opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjastory.forumtwilight.com
Dark

Dark


Posts : 68
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Dark
Krachten(Max.2!): Vuur en Duisternis
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 10:44 am

Black night snoof. Dark sprong naar benden. Hij landde op Black night en draaide zijn paard naar Whitnait. Hij lachte. 'Wat wou je nou maken met dat 2e hands stuk paardevlees ?'Zei hij met een lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Posts : 201
Join date : 12-05-09
Age : 29
Location : Ergens xD

Character Sheet
Naam: Céline
Krachten(Max.2!): Ze heeft de vlam van de natuur en kan van mens naar ninja veranderen
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 10:47 am

Céline keek hem aan."mijn merrie kan veel meer!" ze sloot haar ogen en klate met haar tong.Witnait hinnikte en kreeg haar hoorn en vleugels.Ze werden 1 met elkaar,de vlam en Witnait.Ze hinnikte en steugerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjastory.forumtwilight.com
Dark

Dark


Posts : 68
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Dark
Krachten(Max.2!): Vuur en Duisternis
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 10:49 am

'Poeh. 'Zei hij grappig. Hij keek naar de merrie. Dark knipte in zijn vingers. Black night kreeg zwarte vleugels. Hij vouwde ze langs zijn lijf. Hij keek naar zijn paard en klopte op zijn hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Posts : 201
Join date : 12-05-09
Age : 29
Location : Ergens xD

Character Sheet
Naam: Céline
Krachten(Max.2!): Ze heeft de vlam van de natuur en kan van mens naar ninja veranderen
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 10:50 am

Céline grijnsde."jij hebt egen vlam he" ze dreef zacht aan.Witnait sprong naar voren en rende de trap op.Ze keek achterom en gaf een hinnikte.Céline keek even rond en zag opnieuw de schilderijen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjastory.forumtwilight.com
Ariana

Ariana


Posts : 17
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Ariana
Krachten(Max.2!): Er rust een ijsdraak in haar waardoor ze ijskrachten heeft en erin kan veranderen - Wind
Partner: Nee

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 11:05 am

Ariana bleef rustig staan, en ze keek toe wat er gebeurde. Toch hielt ze het meisje in het oog,
want als het te slecht afloopt dan zal ze zeker toeslaan. Ook hield ze de jongen in het oog,
want hij wilde maar al te graag de vlam. Dat kon ze duidelijk zien, en haar ogen bleven nog
steeds van de draak met vele redenen. De witte wolf Melluth kon zelf ook in een ijswezen
veranderen, want zij waren allang één met elkaar. Dit omdat de wolf ontstaan was van ijs dat
de draak had gespuwt, en zijn ogen hield hij op ariana gericht. Ze knikte even naar het meisje
terwijl ze dan tegen de muur ging staan, en ze bleef geduldig wachten op haar teken. Ze had
al vele mensen geholpen die ook de vlam bezitte, en dus wist ze wat er te wachten stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark

Dark


Posts : 68
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Dark
Krachten(Max.2!): Vuur en Duisternis
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 2:05 pm

Dark gaf blacj night de sporen en vloog in een volle galop achter Céline aan. Hij keek naar Céline zijn doelwit. Niets kon hem nog stoppen. Hij móést de vlam hebben. Hij ging Céline en Whitnait voor en dreef haar in zijn eigen slaapkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Posts : 201
Join date : 12-05-09
Age : 29
Location : Ergens xD

Character Sheet
Naam: Céline
Krachten(Max.2!): Ze heeft de vlam van de natuur en kan van mens naar ninja veranderen
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 2:44 pm

Witnait hinnikte en moest er wel inlopen,ze snoof en kon geen kant meer op.Ze was nog een hele jonge wilde merrie en begon wild te steigeren.Céline schrok en viel op de grond.Witnait draaide wild rondjes en was wat in paniek
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjastory.forumtwilight.com
Ariana

Ariana


Posts : 17
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Ariana
Krachten(Max.2!): Er rust een ijsdraak in haar waardoor ze ijskrachten heeft en erin kan veranderen - Wind
Partner: Nee

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 2:46 pm

Ariana hoorde vanalles terwijl ze nog steeds tegen de muur stond. Haar ogen hield ze op de
omgeving gericht, en ze keek dan naar Melluth. Deze liep algauw weg opzoek naar waar het
geluid vandaan kwam, en hij stond dan in de deur opening van de kamer te kijken. Toch zal
Ariana nog wachten totdat ze geroepen word, en ze blijft tegen de muur aanleunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark

Dark


Posts : 68
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Dark
Krachten(Max.2!): Vuur en Duisternis
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 2:52 pm

Dark leidde zijn paard uit de kamer. En hij liet de deur nog even open staan hij keek naar Céline. 'Nu die vlam.'Zei hij vals, Hij kwam dichterbij en concentreede zich op de vlam. Hij sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Posts : 201
Join date : 12-05-09
Age : 29
Location : Ergens xD

Character Sheet
Naam: Céline
Krachten(Max.2!): Ze heeft de vlam van de natuur en kan van mens naar ninja veranderen
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 2:53 pm

Céline stond snel op en schoot waterballen op hem af.Ze sprong op bed en bleef erop staan.Ze keek hem wkaad aan en concentreerde haar op de aanvallen die zouden komen.Witnait stond in een hoek en keek,ze hinnikte hard
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjastory.forumtwilight.com
Ariana

Ariana


Posts : 17
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Ariana
Krachten(Max.2!): Er rust een ijsdraak in haar waardoor ze ijskrachten heeft en erin kan veranderen - Wind
Partner: Nee

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 2:55 pm

Melluth ging bij het paard staan om haar te kalmeren, en hij kwispelt dan ook naar haar.
Ariana stond nog gewoon een eindje verder, maar toch kon ze alles duidelijk aanvoelen
van wat er gebeurde. Even zucht ze diep als ze wat door het raam kijkt, maar toch moest
ze en zal ze haar helpen wat er ook gebeurd met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Posts : 95
Join date : 20-05-09
Age : 29
Location : -

Character Sheet
Naam: Soraya
Krachten(Max.2!): en heeft de vlam van de grond en onzichtbaar worden.
Partner: kom op wie wil er nou een halfje????

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 6:08 pm

Soraya had alles gezien en werd erg kwaad.
ze kreeg spierwit haar en der ogen werden bloedrood.
ze werd onzichtbaar en raakte Kaila aan.
zij werd dus ook onzichtbaar en ze rende naar de kamer.
Kaila rende achter Soraya aan.
Soraya stopte en zag Dark dat ie de vlam wou hebben.
Kaila begon te grommen en werd weer zichtbaar.
Soraya keek naar Kaila en werd toch ook maar weer zichtbaar.
ze wou wat doen maar wist niet wat en greep haar zwaard stevig vast.
toen dacht ze na en ging het toch maar doen.
ze ging liever zelf dood dan haar haar beste vriendin.
ze rende op Dark af en sprong achterop het paard.
ze stak het zwaard achter in zijn rug en duwde zo hard mogelijk.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Posts : 17
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Ariana
Krachten(Max.2!): Er rust een ijsdraak in haar waardoor ze ijskrachten heeft en erin kan veranderen - Wind
Partner: Nee

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 6:16 pm

Ariana volgde dat ene meisje gewoon, en ook omdat ze naar Melluth moest gaan. Deze kon
iedereen zomaar aanvallen, en daar had ze geen zin in. Natuurlijk had ze hem algauw met
alle rust kunnen vinden, en dat omdat ze erg goed verbonden waren met elkaar. Haar haren
wapperden mee, en ze liet de wind in heel het kasteel stromen. Ze was even aan het grijnzen,
maar dan ging ze naar het meisje toe. "Hey kunnen we heel even voor kort praten." Zei ze
tegen Soraya, en ze kijkt haar kalm aan met een vriendelijke uitstraling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Posts : 95
Join date : 20-05-09
Age : 29
Location : -

Character Sheet
Naam: Soraya
Krachten(Max.2!): en heeft de vlam van de grond en onzichtbaar worden.
Partner: kom op wie wil er nou een halfje????

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 6:36 pm

Soraya trok haar zwaard terug en zuchte.
ze keek naar der zwaard die onder het bloed zat.
Kaila gromde gemeen naar Dark.
ze wou hem aanvallen maar w8e op een teken.
Soraya keek kwaad en afw8ent naar Dark.
ze hoorde opeens een stem en keek om.
het was dat ene meisje en hoorde wat ze vroeg.
"eum.... oke" ze keek het meisje aan.
Kaila kwam naast Sor staan en keek naar het meisje en de wolf....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Posts : 17
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Ariana
Krachten(Max.2!): Er rust een ijsdraak in haar waardoor ze ijskrachten heeft en erin kan veranderen - Wind
Partner: Nee

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 23, 2009 7:05 pm

Ariana kijkt het meisje rustig aan, en Melluth zat nogal rond te kijken. "De reden dat ik daar
achter de hoek was is simpel, ik bescherm mensen met de vlam, en ik kan dat allemaal
aanvoelen. Daarom was ik daar achter, en ook had ik hier in één van de kamers met een
goede vriend afgesproken die mij nieuws moest geven voor mijn vader." Zei Ariana dan
terwijl ze even op adem kwam om verder te praten. "Ook weet ik dat jij ook de vlam heb,
maar geen nood het is mijn taak om jullie te beschermen als het echt niet meer gaat tijdens
een gevecht." Zei ze dan gewoon verder tegen haar, en ze kijkt naar haar wolf Melluth. Deze
kwispelde heel even vrolijk, maar toch hield hij elke beweging in de gaten. "Mijn naam is
trouwens Ariana ook wel Ice genoemd." Stelde ze zichzelf dan ook maar even voor, maar
ze zal niet vertellen dat ze de ijsdraak in haar heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark

Dark


Posts : 68
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Dark
Krachten(Max.2!): Vuur en Duisternis
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimema mei 25, 2009 7:39 am

Dark pakte zijn zwaard en liep kalm naar Céline. 'Het maakt niet uit, ik krijg je toch wel.'Zei hij. Hij keek naar Céline en sloeg met zijn zwaard over haar arm. Toen stak hij hem door haar oude wond in haar buik. Hij haalde het zwaard er uit en liep naar de deur. 'Nog voor ik het vergeet..'Zei hij en draaide de deur op slot. 'Zo, Geen last van pottekijkers.'Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Posts : 201
Join date : 12-05-09
Age : 29
Location : Ergens xD

Character Sheet
Naam: Céline
Krachten(Max.2!): Ze heeft de vlam van de natuur en kan van mens naar ninja veranderen
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimedi mei 26, 2009 4:10 pm

Céline zakte opnieuw in en viel op bed.Ze ledge haar hand op de bloedende wond en kreunde.Ze zag dat hij de deur op slot deed en slikte even.Ze stond op en sprong van bed.Haar hand onder het bloed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjastory.forumtwilight.com
Dark

Dark


Posts : 68
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Dark
Krachten(Max.2!): Vuur en Duisternis
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 27, 2009 5:04 pm

'Ooh gossie, het meisje met het vlammetje heeft bloed.'Zei hij. 'En om te laten zien dat ik niet helemaal vals ben.'Zei hij en gooide een zakdoekje haar kant op. 'Céline die niet dom, Geef me de vlam we weten wie sterker is.'Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Posts : 201
Join date : 12-05-09
Age : 29
Location : Ergens xD

Character Sheet
Naam: Céline
Krachten(Max.2!): Ze heeft de vlam van de natuur en kan van mens naar ninja veranderen
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 27, 2009 5:07 pm

Céline legde op even op de wond en bleef uit zijn buurt. Ze keek erg kwaad en schudde haar hoofd. "ik geef hem NOOIT!!!!!" riep ze hard en kwaad. Ze sprong weer op bed en keek hem aan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjastory.forumtwilight.com
Dark

Dark


Posts : 68
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Dark
Krachten(Max.2!): Vuur en Duisternis
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 27, 2009 5:10 pm

'Doe maar kalm meisje.'Zei hij. 'ik kan het zelf ook.'Zei hij. En stak een hand uit en concentreerde zich op de vlam om hem uit haar te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Posts : 201
Join date : 12-05-09
Age : 29
Location : Ergens xD

Character Sheet
Naam: Céline
Krachten(Max.2!): Ze heeft de vlam van de natuur en kan van mens naar ninja veranderen
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 27, 2009 5:12 pm

Nikki voelde opeens zijn kracht in haar lichaam. Ze kneep haar ogen dicht en zakte op haar knieen. Ze probeerde heel erg tegen te werken. Maar zo'n sterke kracht!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjastory.forumtwilight.com
Dark

Dark


Posts : 68
Join date : 21-05-09

Character Sheet
Naam: Dark
Krachten(Max.2!): Vuur en Duisternis
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 27, 2009 5:14 pm

Dark voelde de vlam, Hij kwam steeds dichterbij !. Hij sloot zijn ogen en conentreede zich. 'De vlam wordt van mij !'Riep hij. Hij voelde het, Dit was zijn moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Posts : 201
Join date : 12-05-09
Age : 29
Location : Ergens xD

Character Sheet
Naam: Céline
Krachten(Max.2!): Ze heeft de vlam van de natuur en kan van mens naar ninja veranderen
Partner: Geen

Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 27, 2009 5:18 pm

Nikki zakte in en legde haar hand erop."hou op!!' riep ze hard.De pijn,de kracht! Ze kneep nog steeds haar ogen dicht en slikte even.Zou het hem lukken?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjastory.forumtwilight.com
Gesponsorde inhoud





Niks doen. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen.   Niks doen. - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Niks doen.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ninja Story :: Het Donkere Gebied :: Het Kasteel-
Ga naar: